mandag den 23. april 2012

New in


Her i lørdags var jeg ude og shoppe med min søde mormor, jeg fik et par ting med hjem.
Jeg går stort set aldrig med kjole - men jeg har alligevel ønsket mig en lang sommerkjole. Så jeg fandt en der passede perfekt i H&M så, det kunne ikke være bedre. Den kostede kun 130 kr tror jeg det var - og det er jo bare virkelig en god pris! Jeg vil tage den i brug når det bliver lidt varmere og jeg tror den vil se så fed ud med en lang halskæde og nogle andre smykker. 
Så fik jeg også min nye yndlings jakke med hjem, den er jeg glad for jeg købte!! Den kostede 500 kr i Zara - jeg må indrømme billedet er virkelig ikke godt men senere i dag eller imorgen, lover jeg der kommer et bedre billede. Men jeg er ihvertfald rigtig glad for disse to køb!

uha så skal det også lige siges at jeg ikke skal i ''A'' klassen alligevel men i ''B'' så det er bare perfekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar