onsdag den 25. april 2012

Forledens outfit


Dette er forledes outfit. 
Jeg er så glad for min nye jakke - men den kunne ikke rigtig bruges i dag fordi, det bare regnede vildt meget!! Eller jeg kunne jo godt have haft den på, men det ville nok ikke være så godt :) I dag var jeg ude og shoppe med Maria (Elisabeth) en af mine bedste veninder. Jeg fik købt et par denim shorts som jeg bare har ledt efter i laaang tid! Fordi de skulle være sådan boyfriend agtige også med huller og den slags. 
Nu vil jeg se desprete housewifes med min søde moar og spise frugt salat - forsat god aften piger! ♥♥

2 kommentarer:

  1. hvorfor bloger du ikke mere

    SvarSlet
    Svar
    1. Fordi der ikke har været så mange kommentare her på det sidste - så er det ikke helt lige så sjovt at blogge + jeg har ret travlt

      Slet