søndag den 29. april 2012

Efterskole




Uha! der er 102 dage til at jeg skal på efterskole! jeg glæder mig vildt meget.
Her i fredags var jeg henne på min kommende efterskole.
Det var sådan en aften hvor forældrene skulle med. Jeg mødte min kontakt gruppe og de var rigtig søde. Nu kan jeg slet ikke vente til at starte, det bliver virkelig en oplevelse for livet. Åh når jeg tænker på det bliver jeg bare vildt glad! Vi har også fået en liste med ting vi skal medbringe når vi starter - som sengebetræk, håndklæder og sportstøj. Så jeg er allerede begyndt at kigge på de ting jeg skal købe - min mormor har faktisk også købt lyserøde håndklæder til mig, hihi. 
Der er selvfølgelig også nogle mindre gode ting, som at jeg kommer til at savne min familie og venner vildt meget! Men man kan jo altid komme hjem i weekenden.
Men som i nok kan forstå glæder jeg mig bare rigtig meget og jeg tror også det bliver lige  noget for mig. 
Nyyyyyyd resten af jeres fridag! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar