onsdag den 16. maj 2012

Sunglasses

Fra venste (øverst) topshop - ebay - Gina tricot - ebay - topshop - forever 21 - ebay - H&M - Gina tricot - Monki - topshop
Nu er det jo snart sommer = tid til at købe nyt badetøj, solbriller og andet lækkert.
Jeg har fundet nogle forskellige solbriller alle til en pris under 200 kr! Jeg elsker solbriller engang samlede jeg faktisk også på (sol)briller. Det gør jeg dog ikke så meget mere. Det er jo blevet ind med ''cateye'' solbrillen, jeg tror ikke det er noget jeg vil kaste mig ud i. Men jeg elsker de klassiske Rayban solbriller!
Jeg synes altid at det der bliver vagt vægt på hvilke solbriller der passer til ens ansigts form osv. Uh et tip jeg lige kan huske er at - hvis du ikke rigtigt ved hvilken ansigts form, kan du sætte dit hår op, kigge dig selv i spejlet - og hvis du så ikke kan se det - kan du tegne (med læbestift som eks.) rundt om dit hoved! Det er rimelig smart :-) Så kan man jo se det! Hvilke briller man så skal vælge er jo så noget andet - men nu vil jeg stoppe dette indlæg inden det bliver for langt! 
Men i må have nogle gode fridage! ♥

6 kommentarer:

  1. Haha, jeg er helt vild med hjerterne!
    - fed blog, jeg kendte den slet ikke.. Jeg følger dig (-:

    -tjek også gerne min blog, og deltag evt. i min konkurrrence, det ville gøre mig rigtig glad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er også super fine, har selv nogle der minder om dem :)
      Jeg kan ikke se du følger mig, men jeg kigger da forbi din blog nu!
      Tak for kommentaren ♥

      Slet
  2. Tak for det gode tips med ansigtsformen :)

    SvarSlet
  3. Virkelig fine briller - og fin blog i det hele taget! :)
    Kig forbi min hvis du lyster?
    http://swagga-swaggalicious.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Jeg har også lagt en kommentar på din blog :)

      Slet