søndag den 20. maj 2012

Nyt badetøj



Nu kom min nye bikini! Mit gamle badetøj var blevet for småt - eller badebukserne var forstore og toppen var for lille. Pænt underligt :D Nå men jeg kan rigtig godt lide mit nye badetøj. Den ligner dog ikke helt det jeg havde regnet med, men den er stadig super fed synes jeg. Den bliver super flot til sommer på stranden med brun hud! Uh der er forresten et minus ved bikinien den er lidt gennemsigtig - men det er ikke sådan man kan se lige igennem den, men der er mini huller i stoffet som kan være lidt gennemsigtigt. Tjek den på Asos' hjemmeside HER. Den var forresten ret billig og det er jo super dejligt! :) I må sige hvis i vil se et billede af bikinien på eller et eller andet :)

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil jeg følge igen ;)

    xx

    SvarSlet
  2. Super fed bikini!! vil gerne have noget lignede selv <3

    SvarSlet