tirsdag den 10. maj 2011

Petri


Jeg har helt 'glemt' at fortælle at jeg er børne-model, det betyder rigtig meget for mig og en af mine største drømme er også at blive voksen model, for Scroop eller en af de store modelbureauer. Det kan i høre mere om en anden dag. Men jeg var så til casting til et photoshoot for Ecco - Jeg synes at det gik ret godt , men men men - opgaven var for 8-12 (14 ) årige, og jeg er 13 år.. Så jeg tror jeg var 'for stor'.
Til castinger plejer der tit at være ret lang kø -
 men lige da vi ( min moder, lillesøster og jeg ) ankom, skulle de bare have mit navn og modelbureau og skostørrelse også kom jeg ind.
Først fik jeg taget billeder også skulle jeg ''interviews''. Da jeg sagde jeg bloggede i min fritid lød de inponeret, så jeg håber selvfølgelig at jeg får opgaven - men jeg er nok for stor..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar