mandag den 9. maj 2011

Konfirmation på hjernen


Ja.. Jeg skal jo konfirmeres på søndag d. 15 maj, der er små ting der skal ordens her og der - men jeg har en super Moar som har planlagt alt i den bedste kvalitet og hun er bare den bedste planlægger! ih jeg er så stolt af hende :)
Nå men det jeg også ville sige var at undskyld mine indlæg er lidt sløve her for tiden, men det er fordi der er jo kun 6 dage, så jeg er lidt presset.
Nu skal i lige høre om mit tema osv.
Jeg har valgt to grundfarver - lyserød og sølv.
duen er lyserød også er der en sølv 'løber' i midten, som bord pynt skal der være perler, hjerter og (kunstige) sommerfugle - det kommer til at se så fint ud :)
Kjole - Min kjole er hvid og under brystet er der et hvidt bånd med nogle gennemsigte perler.
Jeg har valgt at gå den meget klassiske stil så skal self. også have krøller :)
Jeg havde faktisk overvejet at der var noget der skulle 'pifte' sættet op eks. med at have cupcakes øreringe og en anderledes farve sko.. Men det gjorde jeg så ikke alligevel. Mine sko er sølv med nogle slags sølv tråde som forstiller et mønster - der er en lille hæl på.
Men efter konfirmationen har jeg self. tænkt mig at blogge og lægge billeder ind :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar