Viser opslag med etiketten Model. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Model. Vis alle opslag

torsdag den 2. februar 2012

Fashion week - Baum und Pferdgarten



Her er så det første hår billede. Det var den 3. frisure Rebecca og jeg fik lavet i mandags. Jeg kan faktisk rigtig godt lide den, pandehåret er vildt fedt. Men ja håret er for Baum und Pferdgarten som lavede deres show idag kl 15.00-16.00. 
Ej hvor ville jeg bare mega gerne komme ind og se et show, eller endnu bedre - Gå et show.
Det er vildt sjovt at have prøvet at have den frisure de så har på catwalken. Men ja her er den så :)

fredag den 20. januar 2012

Petrine





Hej piger!
Jeg synes lige i skal tjekke hende her! Hun hedder Petrine og er model for Scoop models.
Jeg synes hun er virkelig (!!!!!!) smuk!
Hun er faktisk kun 171 cm høj, og man skal være 172 for at komme ind i Scoop.
Men jeg forstår godt hvorfor hun er en undtagelse! I kan tjekke flere af hendes super smukke billeder ud her

Ligenu er jeg i min mormor og morfars crip ;) Jeg ved ikke hvad der sker, men computeren spasser totalt op.
Jeg kan nemlig ikke gå ind og kigge på mine nye kommentare! Meeeen kommenter endelig, jeg kan stadig se det på min mobil. Jeg svarer bare ikke helt med det samme! Men svarer så hurtigt som muligt!
I må have en weekend i verdensklasse! :D

onsdag den 30. november 2011

Sebastian professional

Mig med brunt (???) touperet hår - inden opsætningen


Mathilde mens hun fik lavet hårmaske.

Lige et lidt skidt billede, men synes i skulle se det..

Mathilde og jeg.

Lidt guf fra det lækre bord

Det lækre bord!

Mens Mathilde fik sat sin flotte make up

På vejen hjem

Lige et fjolle billede ;)

Mit seje hår, hehe :D

Nu har jeg været hårmodel igen sammen med Mathilde min gode veninde!
Det var rigtig fedt, og jeg synes det er det sejeste hår jeg har haft!
Det var inde på Tivoli hotellet og det var rigtig flot og der duftede dejligt af jul, hehe.
Men her er der lige nogle billeder i kan se :-) 
På det 5. billede kan i se den vest jeg havde købt HER.