Her er så det første hår billede. Det var den 3. frisure Rebecca og jeg fik lavet i mandags. Jeg kan faktisk rigtig godt lide den, pandehåret er vildt fedt. Men ja håret er for Baum und Pferdgarten som lavede deres show idag kl 15.00-16.00.
Ej hvor ville jeg bare mega gerne komme ind og se et show, eller endnu bedre - Gå et show.
Det er vildt sjovt at have prøvet at have den frisure de så har på catwalken. Men ja her er den så :)






