mandag den 13. august 2012

Efterskole - soon

Hejsa søde mennesker!!

Jeg har egentlig skrevet om det før, men nu tænkte jeg at jeg ville lave endnu et indlæg.
Nemlig om at jeg skal på efterskole - På freaking søndag!! :)))))
Det er helt vildt så meget jeg glæder mig, jeg tror det bliver et helt fantastisk år med massere af viden jeg kan tage med mig i livet :D (Haha shit det lød skørt)
Jeg er selvfølgelig også nervøs eks, for at jeg kommer til at savne min familie for meget eller noget i den stil. Men jeg tror det kommer til at gå, eller det skal det nok. Jeg glæder mig urolig meget til at møde dem alle sammen og især møde min roomie! Jeg ved ikke hvem min roomie bliver endnu, men jeg kan få et opkald når som helst i den her uge. 

I morgen skal jeg faktisk på job!! Det skulle være et ret vildt job - så det bliver bare super spændende. Men det kan være jeg lige ''tjekker ind'' med et indlæg om det.

Tusind tak til alle jer der trofast har fulgt min blog gennem virkelig lang tid! ♥

Mona

Ingen kommentarer:

Send en kommentar