mandag den 28. maj 2012

Nu er det jo rigtig strandvejr. Så jeg tænkte jeg lige ville finde noget strandtøj. Jeg elsker 'gladiator' sandaler! Jeg går bare ikke selv med sandaler - men jeg synes det er super flot når andre har dem på. Da jeg var på stranden forleden dag havde jeg min blå maxi kjole på, jeg elsker den! Der er bare altid et problem synes jeg og det er når man så skal hjem fra stranden og ikke bare vil gå kun med badetøj - fordi så skal man jo have noget udenover og det bliver altid vådt! Det er lidt nederen! Men jeg synes at den shortsdragt jeg har fundet (som er fra topshop) er super fin!! Den kan man jo sagtens tage på, på vej til stranden eller hjem!

2 kommentarer:

  1. Den lilla bikini har jeg! :-)
    Strandvejret forsvinder i denne uge :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! og ja det er så nederen at vejret bare kan skrifte fra dag til dag :/

      Slet