søndag den 6. maj 2012

Et anderledes indlæg


Når jeg hører om folk med kræft bliver jeg bare virkelig ked af det på deres vegne. Tænk at blive ramt med noget man slet ikke kan gøre for, tænk på at ens liv bliver helt anderledes og tænk på man skal kæmpe sig igennem det. Det værste er næsten når det rammer unge mennesker, en gang i mellem tænker jeg ''ej tænk hvis jeg fik en alvorlig sygdom'' jeg tror mit liv ville gå fuldstændig i stå, tænk hvis jeg skulle i en behandling som ville få mit hår til at falde af - jeg tror slet ikke jeg kunne håndtere det. Fordi det bare ville komme som et kæmpe chok.
Så er det også jeg tænker på de utrolig seje mennesker om bare kæmper videre, som prøver at leve et normalt liv - som bare er seje af natur! De mennesker har jeg virkelig respekt for, jeg synes det er så flot at man kan rejse sig op også kæmpe og være glad. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver det her indlæg, men det havde jeg bare løst til. Jeg ved også at ligegyldig hvad der ville ramme min familie eller mine veninder ville jeg prøve at hjælpe dem med at kæmpe og klare sig igennem det. Jeg synes bare det er så uretfærdigt at det kan ramme enhver. Det er uretfærdigt at det kan ramme folk man elsker, folk der altid har gjort gode ting. Det er selvfølgelig også forfærdeligt at få andre alvorlige sygdomme - men nu tænkte jeg bare lige på kræft. Jeg ville ihvertfald ønske at kræft ikke eksisterede. ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar