søndag den 1. april 2012

dag 2

Din forhold til make up
Mit forhold til make up er jo sådan ret forskelligt. I hverdagen går jeg ikke med mega meget make up, jeg går altid med mascara. Nogle gange går jeg også med eyeliner og jeg plejer faktisk også at gå med miniral pudder - men min hud kan så ikke så godt tåle det,. Så derfor går jeg ikke rigtig med det mere. Men tilgengæld jeg går altid med concealer, fordi jeg har altid sådan mørke render under øjnene. Mega nederen. Lige gyldig om jeg har sovet 11 timer og drukket massere af vand er de der stadig. men så er det godt de kan dækkes med lidt make up :-)
Men når jeg så er på job, er mit forhold til make up jo lidt anderledes. Jeg synes det er vildt sjovt at blive sminket, og se sig selv med forskelligt make up og den slags. Nogle gange er make upen jo også vildere end andre gange.  Som man eks. kan se på billedet til højre. Det er også bare vildt hvad make up kan gøre synes jeg! Men man ser oftest lidt ældre ud med make up. Men jeg går også med make up for at fremhæve det bedste ved mit ansigt. Det er vel derfor alle går med make up? :)
Men jeg har det sådan med make up at jeg behøver ikke den vilde make up for at forlade huset, men jeg kan nu bedst lide at have lidt mascara på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar