onsdag den 11. januar 2012

Some new stuff





Hejsa!
Jeg blev spurgt om om jeg kunne vise nogle af de ting jeg fornyligt har købt. 
Så her er lige 3 af tingende, jeg betalte 100 kr. for den lyserøde blazer. Jeg har et par shorts som er præsis samme farve, jeg har lidt overvejet at tage det på sammen. Meen det er måske lidt for overdrevet. Nu når det også er sådan en kraftig farve. Så er der en skjorte fra Monki. Ehm, jeg kan ikke 100% huske hvor meget den kostede, da jeg fik den af min mors moster. Jeg  har den på åben, fordi den er lidt sådan uformelig lukket. Så er der den sidste lilla blazer, den gav jeg kun 50 kr. for i Monki. Eller jeg var så heldig at få den af min søde mormor :)

Lige nu har jeg rigtig ondt i maven, så jeg er taget hjem fra skole før tid. Så skal jeg til tandlæge senere. Uuuuh. Men det er faktisk ikke noget jeg har noget imod. Imorgen skal jeg have terminsprøve i dansk. Kryds fingre for mig ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar