fredag den 6. januar 2012

Den måtte gerne være i mit skab!


Hej folkens.
Jeg er blevet totalt afhængig af  Ebay, jeg tjekker tit alt muligt skørt derinde.
Nå - men jeg har overvejet at købe denne trøje. Den er jo meget simpel men nogen gange er less is more den koster 14,58 euro som svare til 108,42 danske kroner. Så den er jo ret billig. Men det er sådan lidt som jeg behøver den - meeen det gør jeg :D
Hvad synes i om den? Jeg ville nok have den på med nogle skinny jeans og sorte converse og nogle fede ringe.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. åh mange tak det værdsætter jeg <3<3

    SvarSlet
  3. Den er rigtig flot! :)

    Tak for kommentaren på min blog. Bliv gerne fast læser :)

    SvarSlet
  4. Det synes jeg også. jeg tror også jeg køber den! :)

    SvarSlet