onsdag den 14. december 2011

Just for fun

Klokken er nu: 15:02
hvor er du: Hjemme
hvad laver du: Slapper af og lektier
du kunne godt trænge til: slik og en masse penge
hører du musik: Nope, men ser lidt TV i baggrunden.
hvad er din yndlingssang: 
den herden herogså lige den herden her til sidst men ikke midst den her! + mange flere.
har du en hadesang: Hmm, det plejer jeg altid at have. Men kan ikke lige komme på en.
hvad bør man give dig credits for at have gjort i dag: Har fået 12 i en opgave lavet med Mathilde

hvad har du fået til aftensmad idag: Jeg har ikke spist endnu, men igår fik jeg hjemmelavet burgere.
hvad er din livret: Hmm mange ting! Kylling i karry, boller i karry - ej meget forskellige ting. Men elsker thai mad.
din yndlingsfarve: Lyserød og lilla.
hvad har du haft på idag: Nattøj, men ville ønske jeg kunne iføre mig en Onepiece jumpin.
hvilken film så du sidste gang:
Coco før chanel.
var den god: Ja da.
har du yndlingsfilm: Never say never - med Justin Bieber og jeg elsker Twilligt sagaen.
yndlings computerspil: Sims
dit talent: være sej. 
favoritord: Hmm, Jeg siger ihverfald alt for tit Oh my god.
Noget du gerne vil eje: flere penge! - en blå jumpin onepiece
synger du: ikke lige nu. Men gør det tit selvom det ikke lyder særlig flot :)
er du glad: Ja for det er snart juleaften juhuu og man kan spise chokolade hver dag!
favoritårstid: Helt klart sommer.
sker der noget bemærkelsesværdigt omkring dig lige nu: Narj ikke rigtigt.
hvad er det sidste du købte: Julegaver? ellers er det vel noget i Guffen (kantinen) på min skole.
hvis du kunne komme ud og rejse. hvor ville du så tage hen: Paris, London, Milano eller bare dejlige varme lande!
hvad vil du nå inden du dør: Gå catwalk til modeugen - have et godt liv.
hvad var det første du tænkte, da du stod op i morges: Klokken er kvart i seks og min mobil ringer?!
kan du lide at sove: Det er en af de bedste ting. Bortset fra man går glip af så meget.
Hvad gør dig som regel glad: At shoppe. Min familie og mine veninder. Gode sange. Komplimenter. Have ret. følelsen efter at have trænet. Blive forkælet og meget mere.
Hvad kan pisse dig af: Når folk er langsomme eller smasker - når folk lyver og svigter en.
Er du glad for at leve: Ja selvfølgelig, ser frem til at leve mange år endnu.
Hvor er du vokset op henne: Nørrebro.
Hvad kan du lide: Slik og sko.

hvad er du glad for: Mit liv,familie,  tætte veninder som altid er der for mig, være model og hver gang jeg får en ny følger.
Hvad glæder du dig til: JULEAFTEN!
hvad er klokken nu: 15:08
hvad er dine planer for i aften: blive færdig med lektierne!

6 kommentarer:

  1. Har du selv lavet den moooooonaa? ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har selv svaret :)
    - Men det er ikke mig der har lavet spørgsmålene<3

    SvarSlet
  3. jeg er også rigtig glad for tætte veninder, og som altid er der for mig! ligesom dig♥ ♥ ♥
    tak fordi du er der for mig

    - Maria

    SvarSlet
  4. årh Maria hvor er du dejlig!<3

    SvarSlet
  5. Hyggelig læsning :D

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Hehe, ja det tænkte jeg også!
    Jeg blev totalt fanget af selv at læsen den hos en anden ;)

    SvarSlet