mandag den 28. november 2011

my first package from Ebay


Jay! Jeg har modtaget en pakke fra en forhandler fra Ebay
Det var selvfølgelig en jeg selv havde bestilt. Eller det var min mor så sød at gøre for mig. Jeg er så heldig at jeg får adventsgaver fra både min mormor og moar. Så min moder og jeg lavede en aftale om at denne pakke kunne være noget af min afventsgave. 
Jeg har kun et virkelig dårlig billede af hvad der er inden i, men tænkte at det vat bedre end ingen ting. På billedet ved siden af er hvad jeg blev lovet af ebay sælgeren. 

Tasken ser jo anderledes ud, men det var min første pakke fra Ebay - så jeg vidste heller ikke hvad jeg skulle forvente. Jeg/min mor bestilte pakken d. 23 - så det er jo faktisk gået ret hurtigt!!


Så vil jeg også bare sige tak for de 50 læsere jeg har!
Det betyder rigtig meget for mig, og hver eneste læser jeg får gør mig rigtig glad.
tak vil jeg bare sige!

og endnu et jay, imorgen skal jeg og Mathilde ind og på show. Det bliver helt sikkert fedt, og jeg glæder mig til at få den oplevelse med hende. I får billeder fra det imorgen hvis jeg orker det eller i overmorgen!
Ha' en forsat god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar