tirsdag den 15. november 2011







I'm : Lovely , broke and beautiful 
hvad blev du?

10 kommentarer:

  1. i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really appreciate & it will be an honor to have u as my blog member.

    and of course i will folback!:D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ ,please list me on twitter, so i will know u're my follower!! ;)

    i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^
    (u can add me on facebook and contact me at : cheeringwinda@yahoo.com)

    SvarSlet
  2. jeg er beautiful, funny og fat:D hahaa-.-

    SvarSlet
  3. fed blog!
    hvor finder du dine billeder?

    SvarSlet
  4. hej! fandt dig via delance fashion! bliver bare nød til at følge dig! vil du ikke følge mig?..
    "ceep calm and follow me" (fra det billede i venstre side)
    knuuuz!
    www.frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet
  5. SUPER Pæn blog! helt vildt med den!!
    Det ville betyde mget hvis du ville kig forbi min og evt. blev en fast læser:)
    http://annanguyens.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. anonym: Jeg finder mine billeder mange forskellige steder! Jeg finder nogen af dem på modelbureaus, på blogs eller andre forskellige steder - håber det var svar nok :)

    Frida: Jeg følger dig, det ville da være dejligt hvis du også ville følge mig ;)

    Anna: Åh mange tak! - din er også meget fed! Jeg er fast følger nu ;)

    SvarSlet
  7. Haha, jeg blev fool, fat og whore. Måske ikke lige det fedeste!

    Tusind tak for din kommentar på min blog, vil helt sikkert holde øje med din ;-)

    Camilla, Scent of Fashion

    SvarSlet
  8. Haha nej lyder ikke så fedt :)
    Dejligt du kigger

    SvarSlet
  9. Jeg blev pretty, funny og fat :)

    SvarSlet