onsdag den 16. november 2011

I want this from Asos


Jeg ejer ikke sådan et jumpsuide. De er nu kommet på min ønskeliste, jeg synes at disse tre fra asos  er skide fede (undskyld bandeordet). Bare det når man står op og man ikke har fundet tøj dagen før, så hopper man i sådan en med nogen fede accessories - tha daa you look like a star ;)  Selvom det er dumt at kigge på sådan nogen ting nu, når jeg godt ved jeg skal bruge mine penge på julegaver snart kan jeg altså ikke lade være med at kigge på sådan nogle dejlige tilbud. Faktisk har jeg også lige bestilt en pakke fra E.L.F hehe:D
Ej jeg vil ihvertfald gerne eje sådan en. Jeg kan rigtig godt lide når der er sådan noget lettere gennemsigtigt foroven ligesom den til venstre - det ser så flot ud især til kjoler!.

 Disse tre er ret billige så det er jo bare et kæmpe plus. 
Venstre - 485 kr.
midt - før 388 nu 184 kr !!
højre - før 436 nu 310 kr.


12 kommentarer:

  1. Den første ser virkelig fin ud, og en buksedragt er bestemt ikke det værste man kan bruge 485kr på ;)

    SvarSlet
  2. Sød blog! Håber du vil tage et kig forbi min. :)

    xx

    SvarSlet
  3. Nathalia: Nej det er bestemt ikke værst. Jeg er bare lidt bange for den ikke passer mig, synes tit buksedragter kan se lidt akavet ud på mig ;)

    Cecilie: Tak - det vil jeg gøre

    SvarSlet
  4. I love the first playsuit! Especially the collar!

    http://englishroseuk.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Hej Mona L
    Tak for dine kommentarer på min blog. Dejligt du kigger med! Det er flere måneder siden at jeg meldte mig som fast følger her på sin blog så jeg kigger skam også forbi din ;) Så du behøver ikke invitere mig, hehe :D

    SvarSlet
  6. Selvfølgelig kigger jeg også med :) Dejligt at du tjekker min blog <3

    SvarSlet
  7. Den sorte er ret fed ;)

    SvarSlet
  8. Det kan være at den bliver billigere til Januar :)

    SvarSlet
  9. Hvor fandt du den sorte inde på hjemmesiden? :)

    SvarSlet
  10. Ja det må man håbe. Ja det gjorde jeg :)

    SvarSlet