torsdag den 3. november 2011

E.L.F





Yeees! nu har jeg endelig modtaget mine ting fra E.L.F.
Jeg betalte omkring 200 kr tilsammen. Så det var meget dejligt. 
Selvfølgelig er det på ingen måde ligeså godt som Bobbi Brown eller noget - men i forhold til prisen er det virkelig godt! Bortset fra at den ene af ''blushene'' får mine kinder til at se sorte ud?
Min veninde har også prøvet den og den gør det ikke på hende, wierd. 

Undskyld der lige har været lidt stille. Men har haft ret travlt i løbet af denne uge - Jeg har b.l.a. været på (model) job og sovet sammen med veninder.

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du har!

    http://allmyspokenthoughts.blogspot.com/ - Kig gerne forbi.

    SvarSlet
  2. Mange tak!
    det vil jeg gøre:)

    SvarSlet
  3. I order some stuff from ELF the other day! I actually really liked the blush and powder brush...the concealer brush was SO small though so not happy with that haha
    beautyjusticehappiness.blogspot.com

    SvarSlet
  4. haha - I like it to! I use it every day now -and yes the concealer brush is also smaller than i thougt

    SvarSlet