mandag den 26. september 2011

Weekend








Nu skal i høre om min fantastiske weekend!
Jeg skulle jo gå show for Sebastian Professional i denne weekend sammen med smukke Rebecca.
Jeg skulle gå min første ''rigtige'' catwalk om søndagen.
Om lørdagen skulle vi møde på park café på østerbro, hvor vi fik sat hår og vi skulle gå show foran
omkring 80 mennesker. Det var virkelig fedt og jeg synes make up'en var vildt fed
 (et af de øverste billeder) 
om søndagen skulle vi mødes på Københavns hovedbanegård hvor vi samlet skulle kører til Herning.
Det var liiiidt svært at stå op om morgen - men det var det hele værd! 
Vi var omkring 17 modeller og det var rigtig sjovt, teamet var også rigtig rigtig søde!!
Det var en virkelig god weekend, og om søndagen var det foran 1500 mennesker, så det var noget
af en oplevelse :) 
Vi skulle forresten sove med håret, det var dog lidt en udfordring for Rebecca med hendes kæmpe hår,
det så også ret sjovt ud næste dag.

2 kommentarer:

  1. Mona du er så fantastisk smuk og jeg er sikker på, at du har en stor karriere foran dig!! <3

    SvarSlet