torsdag den 4. august 2011

Hårmodel for modeugen



Ja, som i kan se er det mig med det samme hår som modellerne for Anne Sofie Madsen catwalk. Min veninde Rebecca og jeg var i Glostrup hvor vi skulle arbejde som hårmodeller for Wella/mode ugen. Frisørene fra modeugen skulle bruge noget hår til at øve sig på - og det blev vores. Her er en af opsætninger som er for Anne Sofie Madsen - Fletninger med ståltråd i, lidt wet-looking skulle de være - så der var godt med skum og voks og meget andet i ;)
Frisørende var super søde og både Rebecca og jeg blev brugt 7 ud af 9 gange - og der var nogen der blev brugt 1 gang, så det var godt :D

Man fik også en goodie-back som tak for hjælpen - men det bedste var at de bad om Rebeccas og min e-mail og telefon nummer så de kunne bruge os igen.. Det var en rigtig fed oplevelse og jeg vil det her mere og mere.
Der var bl.a. opsætninger til Stine Goya, Dennis lyngsø og Designers remix




Tjek linket hvis du vil se mere - Hende der taler altså Marta. Satte også håret på mig, hun er super sød og rigtig god 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar