onsdag den 8. juni 2011

Liiidt forskelligt


 Jeg ved ikke helt om i kan huske det, men for noget tid siden bloggede jeg om det øverste sæt til højre (men der sagde jeg at jeg synes skjorten er pæn) Nu har jeg så selv prøvet skjorten :) jeg synes faktisk den var flot nok, men jeg synes den sad lidt grimt på mig. Jeg har set mange her i blogverden, der har gennemsigtige skjorter på og kun en BH inden under, jeg synes det er fint nok når andre gør det.... Meeeen jeg ville ikke selv, og skjorten var ret gennemsigtig og det så underligt ud med en stroptrøje inden under..


Og WOW sikke et vejr! først var det mega varmt og dejligt, men så ved en 8 tiden begyndte det bare at regne sindsygt meget! Jeg tog lige et billede af det fordi jeg synes det var så sygt!
Min Moar og jeg stak hurtigt hoved ud af vinduet og da vi stak hoved ind igen var strømmen gået ( holy shit ) Noget af det værste er bare at i det samme tidspunkt som vores strøm gik - slog der et lyn ned i et andet hus nogle kilometer væk fra mig, hvor er det forfærdeligt :i

Ingen kommentarer:

Send en kommentar