fredag den 6. maj 2011

Great :D

Noget af det bedste er helt klart:
Sommer/varme - is - isvingumi - Fashion television.

Jeg elsker bare når der kommer Fashion-televistion! det er så lux at se :) og man kan bare slappe af mens man får en masse ny viden  om fashion :D:D jay! - som i den grad ikke er kedeligt!
Så er der noget som bare  smager super nice - hvis du fryser vingumier i din fryser!!! Tommel op ;b Det smager bare så godt og det er sjovere at spise slikken :)
Soft ice - uuuum jeg bryder mig ikke så meget om is men Soft ice er bare godt, det øverste billede til højre er en soft ice med Magnum fra Mcdonalds, i min mund smager den okay nok - men jeg synes chokolade stykkerene er sådan lidt tunge i smagen, det er nok fordi det er mørk chokolade og jeg bedst kan lide lys.
Varme!!! I throw my hands up in the air sometimes - Saying AYO! - Gotta let go! I wanna celebrate and live my life! jeg kan bare 1000 gange bedre lide sommer end vinter - okay det er ikke sommer.. men næsten :)
Jeg synes bare man bliver så glad af at se solens stråler, som varmer en og giver farve - Like summer!
ha' en god weekend alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar