onsdag den 25. maj 2011

Dr. Hauschka



Nu er det på tide i høre om hvad jeg bruger til mit ansigt.
Jeg bruger stort set altid Dr. Hauschka.

1 - Rense creme - den bruger jeg inden jeg går i bad, det er en skrubbecreme og jeg synes den virker ret godt. Men den har en lidt ulækker lugt.
2 - kvæde creme - Jeg kan rigtig godt lide 2'eren, den giver en masse fugt til huden og den påføres ret let, den bruger jeg hver aften.
3 - ansigtsvand - Jeg bruger ansigts vanden hverdag efter kvæde cremen, jeg ved egentlig ikke hvad den gør, andet end giver fugt til huden (og det behøver jeg!)
4 - flydende dag creme - Det er helt klart en af mine yndlings, jeg bruger den mest om morgen, da jeg synes at min hud bliver frisk og opstrammet af den - den er også dejlig nem at påføre
5 - ansigts olie - jeg bruger mest ansigts olie efter badet, men der er en del minuser ved den synes jeg - den er langsom om at tørre ind og den er lidt for flydende og dufter ikke så godt (men det er jo fint nok fordi der ikke er så mange tilsætnings-stoffer i)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar