torsdag den 24. marts 2011

Jaay 1.følger

Jaay! Min blog har fået sin første følger Bianca F ! rigtig fedt :)
Såå nu vil jeg dele lidt neglelak med jer!  






Her er stort set alle mine Depend neglelakker så :) ! jeg Elsker Depend neglelakker fordi at de er super billige (25 kr) og der er et stort udvalg af farver og der kommer jo hele tiden nye, Et lille minus er bare at de ikke holder så længe og at når man har haft dem længe bliver de tit tyggere og irriterende at brug det er også lidt nedern at de udgår efter lidt tid hvis man vil købe en ny, men det er til gengæld også okay nok fordi så er den jo mere unik ;) Jeg fortrækker dem uden glimmer i.
Hehe jeg har omkring 29 Depend neglelakker og ialt koster det jo kun 725! det er jo super billigt - men alligevel de er jo heller ikke så store.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar