mandag den 28. marts 2011

Eyelash extensions


Hmm gad vildt godt at have Eyelash extensions!
Fandt en hjemmeside hvor der stod :
 


                     - vipper der holder i flere uger

 
det er jo mega fedt!! :D også fordi jeg har virkelig korte vipper, og det er da mega praktisk!
Men! der er jo altid et men, Jeg har hørt om rigtig mange hvor de skulle have deres Eyelash extensions hvor at deres egne øjenvipper er blevet hevet af (da eyelash extensionsene skulle fjernes).. Så jeg ved ikke helt om jeg tør.. Hvis du har nogen erfaringer må du rigtig gerne smide en kommentar.

Pris...
på hjemmesiden -  http://www.people-hellerup.dk/default.aspx?pageId=12 står der at det koster 1295 kr for 1,5 - jeg antager at det er der øjenvipperne bliver sat på? og et limtjek på 30 minutter koster mindst 300 kr!
Ved nu ikke helt om det er den normale pris men jeg synes det er ret så dyrt..
på en 2. hjemmeside  - http://www.bodycare-randers.dk/ koster det kun 750 kr.. så det svinger vel ret meget i priserne.
på en 3. hjemme side - http://www.cliniquecamille.dk/ i KBH står der så :
 
Vippeforlængelse med vippebuketer ( meget fyldigt look)
 Vipperne holder 2-4 uger og der anbefales en genopfylding efter 2-3 uger.
(gratis opfyldning indem 1 uge) 
Pris: 495,- 
 
Vippeforlængelse med enkelte single vipper
Vipperne holder 5-8 uger og der anbefales en genopfylding efter 4-5 uger.
(gratis opfyldning inden 10 dage)
Behandlingstid ca. 2 timer
 
Pris: 995,-

5 kommentarer:

  1. Jeg har en gang haft eyelash extensions :):) Det var SUPER fedt, man behøvede aldrig tage mascara på, og man vågnede op også så fin ud med det samme :) Det eneste problem var, at jeg blev så glad for det, at jeg var så bitter, da de skulle af :P For følte mig komplet nøgen med bare almindelig mascara :( Men gjorde ikke ondt at få det fjernet, og tabte ikke vildt mange vipper af det :)

    Jeg fik det for cirka 500 kr. men hende der lavede det er desværre lukket :(

    /June

    SvarSlet
  2. Hov, glemte lige: Jeg fik det lavet med enkelte vipper, og det holdte i cirka en måned :)

    SvarSlet
  3. Fedt nok - tror også jeg vil prøve det når jeg får nogle flere penge :) men koster det ikke også penge, at få vipperne fjernet?
    Men nedern at hun har lukket og det med nøgenhed ;( men jeg gad vildt godt at prøve det + så behøver jeg ikke stå så tidligt op :)

    SvarSlet
  4. Fjernelsen var med i prisen hos hende, der lavede mit :)

    SvarSlet